FAQ

Finn svar på spørsmålene dine her.

Kreditter

Når du klikker på kreditter i menyen øverst på skjermen, blir du videresendt til siden der du kan kjøpe kreditt. Velg ønsket pakke ved å klikke "Kjøp nå" på pakken du ønsker å kjøpe. Deretter handler det om å velge foretrukket betalingsmåte, hvoretter betalingen kan gjøres. Det er også mulig å kjøpe kreditter via mobilen. Du ringer deretter nummeret som vises på skjermen og skriver inn koden.

Dette avhenger selvfølgelig av dine behov. Det anbefales alltid å kjøpe en stor pakke, da dette er mer fordelaktig for deg

Å sende en melding koster 5 kreditter

Dessverre er det alltid mulig at det kan oppstå problemer ved behandlingen av betalingen. Kundeservice kan hjelpe deg. Det er best å ta et skjermbilde av betalings-e-posten, dette hjelper deg med å håndtere problemet mer effektivt.

Nei dette er ikke mulig. Kjøpet ditt er knyttet til kontoen din. Sjekk nøye på forhånd om du legger til kreditter til riktig konto.

Rett øverst på siden kan du se antall kreditter du har igjen. Du finner dette midt på siden.

Generell

Du kan be om passordet ditt igjen ved å klikke på "glemt passord" på påloggingssiden.

På konsulentens profilside kan du se alle deres spesialiteter. På hjemmesiden kan du bruke søkefunksjonen til å filtrere konsulenter etter spesielle spesialiteter.

Helpdesk er her for alle spørsmål som ikke kan besvares av en konsulent. Du kan også legge ut problemer du har med nettstedet. Du kan sende en e-post til maria@mediums.no.

På både hjemmesiden og profilsiden til konsulenten kan du se tilgjengeligheten med en rød, grønn eller grå prikk. Den røde prikken indikerer at konsulenten er opptatt, den grønne prikken indikerer at konsulenten er tilgjengelig og den grå prikken indikerer at konsulenten er frakoblet. Noen ganger kan et medium vises frakoblet under en samtale. Dette for å forhindre at nye kunder avbryter samtalen mellom mediet og den nåværende kunden.

Alle er unike. Dette betyr at det ikke er en eneste konsulent som er best for alle. En person kan ha en annen erfaring enn en konsulent, og ha en helt annen opplevelse enn en annen.

Nei, helpdesk er ikke for spørsmål om spådommer og/eller avlesninger. Det er det konsulentene våre er for.

Hvis du ikke er fornøyd med en konsultasjon, kan du kontakte kundestøtten via maria@mediums.no. Vi ber deg om å beskrive klagen din så spesifikt som mulig. Vi vil da behandle klagen.

Send en e-post til maria@mediums.no med tekniske problemer. Vi vil behandle dine tekniske problemer så raskt som mulig og tilby deg en passende løsning.

Meldinger

Hvis du merker at det sendes en melding flere ganger, kan du kontakte kundeservice. Vi vil da se etter en passende løsning for deg.

Hvis du merker at det sendes en melding flere ganger, kan du kontakte kundeservice. Vi vil da se etter en passende løsning for deg.

I innboksen din kan du se øverst til høyre hvor mange uleste meldinger det er. De uleste meldingene er også øverst i innboksen, over de leste meldingene.

Alle meldingene dine er anonyme og hemmelige. Både spørsmålet og svaret. Viktige livsspørsmål er alltid diskrete, og våre konsulenter følger strenge retningslinjer rundt taushetsplikt med hensyn til personvern og sensitiv informasjon.

Du kan stille spørsmålene våre til en av våre konsulenter. Noen emner du kan stille spørsmålene dine om er: Helse, familie, kjærlighet, forhold, arbeid, helbredelse, død, levebrød, økonomisk, arbeid, emosjonell støtte og seksualitet.

Hvis du går til profilen din, ser du 3 avmerkingsboksene. 1. Meldinger, 2. Lesing 3. Daglige horoskoper. Hvis du fjerner avmerkingen for alle boksene og deretter klikker på innstillinger for oppdateringsvarsling, vil du ikke lenger motta varsler.

Hvis du er i meldingsdelen med det aktuelle mediet, vil du se en lilla linje med teksten legg til bilde (valgfritt). Hvis du klikker på det, kan du sende et bilde.

Bilder kan ikke sendes via kundeservice. Hvis bildet ditt er for stort, anbefaler vi å redusere det eller sende et nytt bilde.

Hvis du går tilbake til profilen til den aktuelle konsulenten, kan du skrive en anmeldelse nedenfor. Våre konsulenter setter pris på om du gjør dette.

Når du registrerer deg, vil du motta en gratis lesing fra oss. Du vil også motta 5 kreditter for å bli kjent med våre konsulenter.

Min profil

Du må være 18 år eller eldre for å bruke nettstedet vårt. Er du mindreårig? Da kan vi dessverre ikke hjelpe deg lenger.

På både hjemmesiden og profilsiden til konsulenten kan du se tilgjengeligheten med en rød, grønn eller grå prikk. Den røde prikken indikerer at konsulenten er opptatt, den grønne prikken indikerer at konsulenten er tilgjengelig og den grå prikken indikerer ulemper

Alle er unike. Dette betyr at det ikke er en eneste konsulent som er best for alle. En person kan ha en annen erfaring med en konsulent, og ha en helt annen opplevelse fra en annen.

Hvis du går til profilen din, vil det være et alternativ for fjerning av profil nederst. Hvis du klikker på den, blir profilen din slettet. Merk deg: Har du noen kreditter igjen? Disse blir deretter automatisk slettet.

Vi fraråder å opprette flere profiler. Du får gratis kreditter på en profil. Å opprette flere profiler gir derfor ingen mening.

Ekstra kostnader

Det koster deg ingenting. Selgeren krever ingen gebyrer. Kjøpet ditt påløper ingen transaksjonsgebyr, ingen medlemsavgift, ingen valutakonverteringsgebyr, ingen utenlandsk transaksjonsgebyr og ingen andre avgifter. Kortutstederen din kan imidlertid legge til et utenlandsk transaksjonsgebyr hvis kortet ditt blir brukt i et annet land enn selgerens, samt andre avgifter beskrevet i vilkårene for kortet ditt.

Har du et spørsmål som ikke er nevnt her? Ring hjelpetelefonen eller send oss en e-post. Vi tar sikte på å svare innen to virkedager.